"Μαύρο & Κόκκινο"

Συλλογικότητα για τον Κοινωνικό Αναρχισμό

Η «τυχαία» δίωξη ενός αναρχικού | Μικροφωνική αλληλεγγύης 16/12

 Στις 5 Μάη του 2010, ενώ εκτυλισσόταν μία από τις μαζικότερες απεργιακές διαδηλώσεις μεταπολιτευτικά, ορόσημο στην πορεία των κοινωνικών αγώνων, με συμμετοχή 200.000 ανθρώπων, λαμβάνει χώρα ο εμπρησμός στη Marfin με τραγική κατάληξη το θάνατο τριών εργαζομένων.

Η αστυνομία κρατά στο συρτάρι την υπόθεση για έναν ολόκληρο χρόνο. Στις 29 Απριλίου του 2011, ο Θοδωρής Σίψας μαζί με άλλους δύο, αφού κατονομάστηκαν από μια ανώνυμη επιστολή που έφτασε σαν μάννα εξ ουρανού στα χέρια της ασφάλειας, προσάγονται από την ΕΛ.ΑΣ., ως κατηγορούμενοι για τη δολοφονική επίθεση. Το σημείωμα ισχυρίζεται μεταξύ άλλων ότι οι 3 προσαχθέντες γνωρίζονται μεταξύ τους, δρουν συντονισμένα και πως έχουν οδηγηθεί στην κρατική ασφάλεια δεκάδες φορές. Πέρα από το γεγονός ότι τα παραπάνω αποτελούν ψεύδη και συκοφαντίες, τις οποίες ευθύς αμέσως οι κατηγορούμενοι καταδίκασαν ως τέτοιες, η αστυνομία απέκρυψε από τις δικαστικές αρχές μία σειρά από στοιχεία προσπαθώντας να υποδείξει τον Θοδωρή ως ένοχο των κατηγοριών. Ο Θοδωρής, δηλαδή, στην υπερασπιστική του επιχειρηματολογία επικαλέστηκε φωτογραφίες από το υλικό που είχε συλλέξει η αστυνομία, στις οποίες εμφανίζεται ο ίδιος σε διαφορετική τοποθεσία από το μέρος της επίθεσης σε πολύ κοντινό χρονικό σημείο και με διαφορετική ενδυμασία από την αντίστοιχη του δράστη της επίθεσης. Η αστυνομία ως απάντηση στο επιχείρημα της υπεράσπισης, κατέθεσε λέγοντας, ότι συνηθίζεται οι πρωτοστάτες των επεισοδίων να αλλάζουν ρούχα για να μειώσουν τις πιθανότητες αναγνώρισης. Προκλητική ήταν και η στάση της εισαγγελέως της υπόθεσης, η οποία αν και δεν είχε διαβάσει την υπερασπιστική γραμμή του Θοδωρή, με περίσσιο θράσος επέμενε στην αναγκαιότητα προφυλάκισης του με μοναδικό κριτήριο την βαρύτητα της υπόθεσης.

Δεν γίνεται να μείνει αλησμόνητη και η «αμερόληπτη» στάση των Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης, τα οποία λειτουργώντας ως κρατικοί εισαγγελείς, φερέφωνα που αναμασούν διαρροές της αστυνομίας, συμμετείχαν στο δημόσιο λιθοβολισμό του Σίψα, που όπως αποδεικνύουν τα τεκμήρια υπεράσπισης ουδεμία σχέση έχει με τη δολοφονία (την οποία και ο ίδιος την καταδικάζει ως αισχρή πρακτική που δεν του αναλογεί ηθικά και δε σχετίζεται ούτε στο ελάχιστο με τον αναρχικό χώρο). Καταδεικνύεται λοιπόν αφενός η ανθρωποφαγική τάση των Μ.Μ.Ε., τα οποία δε διστάζουν να στιγματίσουν έναν άνθρωπο, χωρίς να έχει αποδειχθεί καν η ενοχή του, γνωρίζοντας τις συνέπειες που θα έχει αυτό στην προσωπική του ζωή, αφετέρου καταντώντας ενεργούμενα της αστυνομίας, μετέχουν στην γενικευμένη προσπάθεια του κράτους να ενσταλάξουν το φόβο στην κοινωνία, μεταπλάθοντας ταυτόχρονα τη συσσωρευμένη κοινωνική οργή σε μίσος προς στοχοποιημένες μειονότητες.

Διαφαίνεται με μία ματιά στην υπόθεση του Θοδωρή, ότι το κράτος, για να θεμελιώσει τη θεωρία-έκτρωμα των δύο άκρων (η οποία με μια αντίστροφη διατύπωση καθαγιάζει το status quo της εποχής, παρουσίαζοντας το ως το βέλτιστο δυνατό) προβαίνει σε μία ξεκάθαρα πολιτική επιλογή να στοχοποιήσει (μέσα απο το στιγματισμό του Θοδωρή ως δολοφόνου)ολόκληρο τον αναρχικό/αντιεξουσιαστικό χώρο.Άλλωστε ανέκαθεν στις εξουσιαστικές κοινωνίες, οι βασιλιάδες και οι πάσης φύσεως άρχοντες είχαν σε κάθε περίπτωση το νομιμοποιητικό έρεισμα να σταυρώσουν,να βασανίσουν και να θυσιάσουν τον εχθρό τους(εσωτερικό ή εξωτερικό)στο όνομα της κοινωνικής συνθήκης «ησυχία, τάξη και ασφάλεια», ώστε να χαλιναγωγούν μια στρατιά πειθήνιων, γονατισμένων από τον φόβο της τιμωρίας, υπηκόων. Η εμετική στάση του κράτους, το οποίο σε αγαστή συνεργασία με τα Μ.Μ.Ε. έστησε επικοινωνιακό παιχνίδι πάνω στους τάφους τριών νεκρών, καταδεικνύει την έκτακτη ανάγκη να φιμώνει χωρίς προσχήματα οποιαδήποτε φωνή ελευθερίας. Η συνταγή της διασποράς τρόμου όμως δεν επιτυγχάνει πάντα και ενδέχεται να επιφέρει τις αντίθετες απ’τις προσδοκώμενες συνέπειες. Η αξίωση για ελευθερία και ισότητα δεν θάβεται. Και αν θαφτεί, σαν σπόρος, βλαστάνει.

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

ΜΙΚΡΟΦΩΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΗ
11.00 ΤΣΙΜΙΣΚΗ ΜΕ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ

Συλλογικότητα για τον Κοινωνικό Αναρχισμό
Μαύρο & Κόκκινο

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Information

This entry was posted on Δεκέμβριος 10, 2015 by in Αλληλεγγύη,ΚΑταστολή,Καλέσματα.

Πλοήγηση

Αρέσει σε %d bloggers: